Sidosryhmävastaava

Hei!

Olen Tytti Wallenius, ja nyt ensimmäistä vuotta mukana Porin Seudun Ekonomien hallituksessa.

Pääsin kurkistamaan PorSE:n toimintaan ensimmäisen kerran jo vuoden 2017 tienoilla, vaikka en tuohon aikaan ollut vielä edes opiskellut kauppatieteitä. Avecini kautta pääsin kuitenkin mukaan Ekonomi Jazzeille, ja tutustuin lämpimään yhteisöön, joka otti jopa pesunkestävän humanistin vastaan avosylin.

Aloitin markkinoinnin opinnot Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikössä syksyllä 2019, ja pääsin osaksi yhteisöä, jota olin jo useiden vuosien ajan seurannut toisesta tutkinnosta käsin – minusta tuli kylteri. Vaikka olin maisteriopiskelija, olin varsin innoissani opiskelijatapahtumista ja opiskelijayhteisöön palaamisesta. Korona löi kuitenkin kapuloita myös opiskelijaelämän rattaisiin, ja varsinainen kylterielämä jäi itselläni vähemmälle.

Olen aiemmalta koulutukseltani filosofian maisteri, ja Porin yliopistokeskus on tullut tutuksi jo vuonna 2012, kun aloitin siellä ensimmäisen tutkintoni opinnot. Lähes kymmenen yliopistossa viettämäni vuoden aikana olen ehtinyt olla mukana monenlaisessa opiskelijatoiminnassa aina ainejärjestöistä ylioppilaskunnan
edustajistoon ja ylioppilaslehden toimitukseen.

Edunvalvonta, yhdessä tekeminen ja yhdistystoiminta ovat aina olleet lähellä sydäntäni, ja PorSE:n hallitus onkin luontainen jatkumo aiemmille luottamustehtäville ja harrastuksille. Valmistuin kesällä 2022, ja tuoreena ekonomina kaipasin mukaan yhteisöön, jossa on mahdollisuus verkostoitua, vaikuttaa ja viettää aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa.

Hallituspestikseni valikoitui sidosryhmävastaavan tehtävä. En vielä itsekään tiedä, mitä kaikkea pesti tuo tullessaan, mutta otan sen vastaan avoimin mielin. Toivon, että olette minuun rohkeasti yhteydessä erilaisen yhteistyön merkeissä! Pyrin myös itse tavoittamaan niin uusia kuin vanhoja, PorSE:n toiminnan
kannalta mielekkäitä sidosryhmiä, joiden kanssa voimme syventää jo olemassa olevaa tai täysin uutta yhteistyötä.

Nähdään PorSE:n tapahtumissa!