Tietoa meistä

Porin Seudun Ekonomit ry on Suomen Ekonomien paikallisyhdistys. Yhdistys on perustettu vuonna 1943. Vuosi 2024 on yhdistyksen 81. toimintavuosi. Yhdistys toimii Porissa ja sen lähiympäristössä. Yhdistyksellä on yli 460 jäsentä.

Porin Seudun Ekonomien tarkoituksena on toimia yhdistyksen jäsenten edustajana, edistää jäsenten ammatillisia ja sivistyksellisiä pyrkimyksiä sekä pyrkiä lisäämään heidän tietojaan ja taitojaan erityisesti taloudellisella alueella.

Yhdistys järjestää erilaisia kokous-, koulutus- ja keskustelutilaisuuksia, tapahtuma-  ja juhlatilaisuuksia sekä kurssi-, harrastus- ja julkaisutoimintaa.

Yhdistys tiedottaa toiminnastaan: verkkosivuillaan, sähköisellä jäsenviestillä, Facebook-sivuillaan sekä Ekonomi-lehdessä.